lørdag 16. november 2013

15-11 2013 Koselig med besøk :)

                                                               Gøy med besøk

8-11 2013 . Oliver ble storm forelsket i Tulli


Jækk mannfolk altså ...

okei da du va jo litt søt alika vell ..

Ny forelska ..hehe..

                                                  Første gangen alle 4 møttes inne i hus ..

Mølje hilsing ..

Se jeg fant en orm ..

Tøft den lager lyd...

Balder sjekker om det går bra med Tulli ..

Oliver er storm forelska og har fått en liten konkurent i Henning hehe

Kose tid

Hoff sir Tulli..dem er så innpåsliten di guttan !

Enda mere kose tid

Hei ka du har spist ?

Leke litt

Hmmm..Hva er det Tulli driver på med da ?

Ååå..kom deg vekk..

Å en ball...

Se hva jeg fant ..Skal vi leke ?

Nei vi leker da ikke med ball inne !

Best å passe på den ballen ja
Nei vell får jeg ikke leke med ballen så leker jeg med pipe grisen ..

Karaoke tid..

Ulll..å hyl...

Ti stille det er jeg som skal synge ikke du !

Dumme balder..snufs..

Ande jakt

Det er min..

Nei det er ...MIN..

Ædda bædda...

Hah..tokk den ..

Slipp

Nei jeg slipper ikke..

Åh..man blir trøtt av å leke

Åh..man blir trøtt av å ha besøk..

åh..man blir trøtt av å være forelska ..

Å gu æ håpe vi skal hjem snart ;) ..
                                                                       THE END ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar