søndag 28. juli 2013

26-7 2013 Pasvik

                                                          Pasvik tur med mamma og Liv

Langvaseid..Langvannet

Langvaseid

Langvaseid

Langvaseid

Mamma og Liv på Langvaseid

Mamma og Liv på Langvaseid

Liv go snakker med bamsen hehe..

Liv og mamma på bjørne utstillinga på Svanhold miljøsenter

96 høyda kirkegården
96 høyda kirkegården


Nikkel Russland tatt fra 96 høyda

Mamma og Liv på 96 høyda



                                                                           Strand
På andre siden av vannet har jeg vokst opp ..Verdens flotteste plass på jord

Min gamle skole på strand som nu er blitt museum

Strand museum

Vei skilt i skogen så man ikke går seg bort

Portalen på Svanhold miljøsenter

Svanhold miljøsenter

Svanhold miljøsenter



Ett bilde som jeg har tatt bilde av

Ett bilde som jeg har tatt bilde av

Ett bilde som jeg har tatt bilde av

Ett bilde som jeg har tatt bilde av
                                                       Noen av dyrene som er på utstillinga

Sidensvans

Bjørnen sover

Disse nyføtte bjørn ungene hadde fått plass oppi min hånd , så små er di .



Hærguggel



                                  Noen av di vakkre blomstrene som vokser på Miljøsentret








                                                                       The End....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar