søndag 6. januar 2019

Juni 2018 Snyfjellet Gård Smådyrpark



En regnfull dag på Snyfjellet Gård Smådyrpark men en fantastisk opplevelse og møte så mange dyr
Ikke alle fikk jeg gode nokk bilder av , såm for eksempel grisene, undulaten og kaninene ble det ingen bilder av , da jeg hadde med meg ett kamera jeg aldri hadde brukt før , så plagdes en del med innstillingene . 
men apsolutt en plass jeg ville anbafale for både store og små :)





Grete er en liten lama frøken , verdens snilleste lille skjønnhet 

Reidun er mamma lamaen til Grete 

Grete

Grete




Bernt ( hest ) og Grete ( lama )

Chettans føllet Henning , en skikkelig kose hest og stor sjarmør 

Henning

Henning

Henning

Henning

Henning og reserve mamma og eier Berit 

1 av 2 Emuer



















Å 2 Eselgutter 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar